Przedsiębiorcy współpracując z wybraną organizacją odzysku opakowań, np. Rekopolem, mogą zrealizować większość obowiązków ustawowych związanych z gospodarowaniem odpadami.
Oprócz samego recyklingu organizacji odzysku opakowań można powierzyć również prowadzenie publicznych kampanii edukacyjnych. Dodatkowo także obowiązek złożenia rocznego sprawozdania o produktach, opakowaniach i gospodarowaniu odpadami z nich powstającymi.
W przypadku Rekopolu podpisując umowę każdy klient otrzymuje także możliwość używania jednego z najbardziej rozpoznawalnych na rynku, nie tylko w Polsce, znaków towarowych – Zielony Punkt.
Współpraca z Rekopolem to wygodne i oszczędne rozwiązanie.
– Dużo wygodniejsze niż samodzielna realizacja ustawowych obowiązków. Klienci zawsze mogą liczyć na rozwianie wątpliwości, monitoring legislacyjny, przypomnienie o terminach raportowania lub złożenia sprawozdania – powiedziała Agnieszka Jakoniuk z Rekopolu.
Materiał powstał z okazji 20-lecia obecności na rynku w Polsce Rekopolu – Organizacji Odzysku Opakowań.