Dwie trzecie konsumentów na całym świecie deklaruje, że wybór ekologicznego opakowania ma dla nich duże znaczenie oraz wpływa na wybór produktu. W KFC większość nowych opakowań w 50 proc. pochodzi z recyklingu. Pakuje się w nie m.in. kawałki kurczaka, zestawy dla dzieci i frytki.
Shakes KFC sprzedaje w kubkach z tworzywa rPET, wyprodukowanych w 50 proc. z recyklingowego plastiku. Do tego drewniane sztućce. Plastikowe słomki czy wieczka do gorących napojów dostępne są tylko w Drive Thru, w dostawie oraz na wyraźne życzenie klienta.
Papierowe owijki do wrapów i burgerów nie mają chemicznej warstwy tłuszczo-szczelnej. Nie zawierają substancji chemicznych, co czyni proces produkcyjny bardziej przyjazny środowisku. Papierowe kartoniki w KFC nie są sztucznie wybielane, a także posiadają certyfikat FSC. Potwierdza on, że drewno pozyskane do ich produkcji nie wpłynęło negatywnie na żywotność lasów oraz ich bogactw biologicznych.